Zwroty i reklamacje

Możesz zrezygnować ze swojego zakupu bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania od nas paczki lub dnia, w którym odbierzesz od nas paczkę osobiście. Podobnie jest w przypadku reklamacji. 

Aby zwrócić lub zareklamować dzieło sztuki zakupione w Galerii M Online, poinformuj nas pisemnie o swojej decyzji drogą mailową lub pocztową. 

Prosimy, abyś jak najszybciej odesłał nam zakupione dzieło sztuki, odpowiednio zabezpieczone i zapakowane. Koszty zwrotu ponosisz Ty, natomiast my, gdy tylko uznamy Twój zwrot lub reklamację, zwrócimy Ci wszystkie dotychczasowe płatności (patrz Regulamin) w ciągu 14 dni. 

Prace, które prezentujemy w natpacholczyk.pl są sprawdzone i wolne od wad fizycznych. 

Indywidualne ustawienia Twojego komputera i monitora powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach, na przykład kolorów prac, nie mogą być podstawą reklamacji.

Kiedy otrzymasz od nas paczkę, koniecznie otwórz ją i sprawdź stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, należy sporządzić protokół szkody. Tylko w takich przypadkach zostanie uznana reklamacja dzieła sztuki z powodu ewentualnych uszkodzeń lub wad. 

Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) W przypadku ich braku natpacholczyk.pl rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w natpacholczyk.pl.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.

 

Jeżeli masz do nas pytania, skontaktuj się z nami! 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl